Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 13:25:41 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09400 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Kiviõli linn, 
17120 Sämi-Sonda-Kiviõli tee lõik 4 // Turu tn 3 // 5 // 5a (null) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teid kaastakse ehitusseadustiku (EhS) § 70 
lg 3 alusel projekteerimistingimuste andmise menetlusse ja esitatakse 
projekteerimistingimuste eelnõu § 31 lg 4 p 2 alusel arvamuse andmiseks, 
kuna ehitis või ehitamine võib Teie õigusi või huve puudutada. Tulenevalt 
EhS § 31 lg 6 kui arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul 
projekteerimistingimuste eelnõu saamisest arvates arvamust avaldanud ega ole 
taotlenud tähtaja pikendamist eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi 
projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamust avaldada, kui seaduses ei ole 
sätestatud teisiti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27225981>  (menetlus nr: 
465666), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister